09 de juny, 2022

P4-A: Què hem après del Projecte dels Dracs de Festa Major.

 

QUÈ HEM APRÈS DEL PROJECTE DELS DRACS DE FESTA MAJOR?

-          ARAN: Surten per la nit als carrers i fan correfocs.

-          AINA: Els dimonis s’encenen els seu foc i pugen a sobre seu.

-          ERIC: M’agrada molt la Titota.

-          EIRA: M’agrada molt la nit.

-          ARLET: Els diables han d’anar molt protegits pel foc.

-          MARTÍ: Perquè el foc crema.

-          LLUC: A mi m’agrada molt en Galimatàs.

-          ÍRIA: No treuen foc de la boca, el treuen per les pinces que hi posen bengales.

-          GALA: Els dracs de festa major no volen.

-          MARTÍ: Els dracs no surten si no hi ha nens. A la nit màgica hi podem anar a veure’ls.

-          NORA: A la nit màgica també fan petards.

-          YOUSEF: Els dracs no volen perquè són de cartró.

-          AINA: Els dracs no es poden mullar, sinó es fan malbé.

-          ARAN: Les persones entren dins els dracs i els porten pels carrers.

-          ISMAEL: Els dracs de festa major tiren foc i petards.

-          JÚLIA: Els dracs no viuen a l’aigua, sinó es feien malbé.

-          TEO: A mi el que més m’agrada és el Galimatàs.

-          ONA: A mi en crestes.

-          ESTEL: A mi m’agraden els tres dracs de Canet.

-          JAN: Els dracs no són de veritat.

-          LLUC: Els dracs es veritat sí que viuen a l’aigua.

-          ÈRIC: Els dracs de festa major no volen.

-          MARTÍ: Amb tirolina o motor sí que podrien volar, com va dir la Íria.

-          ARAN: N’hi ha de veritat que sí que volen.

-          EDITH: No viuen a l’aigua sinó es desfarien.

-          SOFIA: En Crestes m’agrada molt.

-          ELSA: A mi m’agrada la nit però també els altres dos.

-          ASSIAN: Els dracs no volen.

-          RITA: Fan foc amb les pinces, la metxa i la pólvora.

-          PAU: Els dracs tenen cua, ales, cap, ulls, nas i boca.

-          DÍDAC: Els dracs no existeixen.

-          LLUC: Els dracs de veritat no tiren petards.

-          ARAN: A mi m’agraden els 4 dracs, en Crestes també.

-          EDITH: M’agrada més en Crestes.

-          AINA: Els dracs de festa major sense l’ajuda de les persones no poden tirar el foc.

-          ARAN: Per festa major també surten diables, gegants i castellers. El meu tiet de Tarragona fa castellers.

-          EIRA: També tiren petards.

-           LLUC: també hi ha tambors.

-          ELSA: A la festa major hi ha la fira.

 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada